torsdag 21 juni 2012

Måndag gör jag ingenting, tisdag ser jag mig omkring...


Måndag gör jag ingenting, ingenting, ingenting.

Tisdag ser jag mig omkring, mig omkring, mig omkring.

Onsdag går jag ut och vankar.

Torsdag sitter jag i tankar.

Fredag gör jag vad jag vill.

Lördag stundar helgen till.

Just så har jag det nu. Jag har inga planer, inga krav, inga måsten utan jag bara går här hemma och myser och väntar på att vår fina lilla son ska komma. Bara 25 dagar kvar nu :-) 

 Jag njuter av min trädgård...
 målar naglarna...
 läser en bok...
 Fikar med mina fina...
Och bara njuter av livet och längtar efter vår son <3

2 kommentarer:

  1. Härligt gumman!! :0) ~<3

    SvaraRadera
  2. Åhh så härligt! och såå spännande tider, inte långt kvar nu :)

    kram storken&lillaE

    SvaraRadera