tisdag 19 juni 2012

Sista dagen på jobbet innan semester och föräldraledighet!!!

I fredags var ju som sagt min "sista" dag. Det var många känslor den dagen och jag grät två gånger och blev berörd ett flertal. Alla fina, barn, föräldrar, kollegor, jag kommer sakna er!
Men jag kommer också njuta som aldrig förr. Förr nu är det min tur att få ha en liten att ta hand om och älska så det gör ont i kroppen.
Fick en del gåvor av barn och föräldrar och väldigt många fina ord! Det känns underbart att veta att man gör ett bra jobb! 
 Sista jobbdagen i slutet på vecka 36. Vaknade halv fem och kände mig pirrig i kroppen som ett barn inför skolavslutning :-)
 Var lite hyper och hade massa med känslor i kroppen! 

 Brevet som fick tårarna att falla första gången under dagen! Fina fina lilla Evelyn <3




 Hittade ett kort i min väska...
var från fina kollegan Jennie <3 

1 kommentar:

  1. Du är så galet omtyckt fina du <3 Barna kommer sakna en massa :O) Njut nu och lycka till med allt <3

    SvaraRadera