tisdag 8 november 2011

Äntligen!

I lördags på ruvardag 9 så tjuvtestade jag på kvällen. PLUS! Tog ett nytt på söndagsmorgonen, PLUS! Tog ett idag oxå på morgonen PLUS - ett så jävla tydligt plus. Jag missbrukar testen jag vet, men jag har ju aldrig plussat förut (utom vid utomkvedet men då tog jag ju inget test hemma). Första riktiga plusset!! Testdag på torsdag egentligen men jag vet ju redan svaret. Kommer dock ta ändå för det är ju så härligt att se det där pluset. Tänk vad många tårar jag gråtit över minus. Minus minus minus. Och så äntligen ett plus. Kan knappt tro att det är sant.
Så glad så det finns inte. Och så rädd så det finns inte. För tänk om det är ännu ett utomkved. Tänk om de hinner dö innan ultaljudet.

Men jag tänker vara glad så gott det går. För äntligen är jag gravid! Och nu hoppas jag bara att båda grynen växer och mår bra!

6 kommentarer:

  1. JIHUUUU!!!!!!!! jag sa ju det, kände det på mej helt enkelt att du ska plussa nu:)Världens största grattis!! Det är ett bra tecken att ha plussat redan nu, det gjorde ju jag oxå på dag 9!

    SvaraRadera
  2. Men Grattis! Vad roligt!! Och vad tidigt under ruvningen du fick plus!! Grattis!!!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Stort grattis till plusset!!

    Kram

    SvaraRadera
  4. Stooort grattis till plusset!! :D

    Kram

    SvaraRadera
  5. Grattis! Har nyligen börjat följa din blogg och du ger mig hopp om att även vi ska plussa :)

    SvaraRadera
  6. Ja, det förstår jag verkligen!! :) Vilken lycka!

    Har testdag den 16.. Lång bit kvar!

    Kram!

    SvaraRadera