onsdag 2 november 2011

Ruvardag 6

Dag 6 och nu tycker jag att svullnaden av magen börjar gå ner, imorse var den inte alls lika svullen som igår. Känner lite som svag mensvärk, bra eller dåligt det vet jag inte. Kan nog vara både och. Jag är trött som få, men vem är inte det den här årstiden? Det är mörkt ute och vi har ju ställt om klockan.
Det är ju det här som är så klurigt. Det finns en mängd graviditetstecken som inte behöver betyda nåt eller som är biverkningar av alla hormoner. Eller inbillning.
Mina tecken (på graviditet, hösttrötthet, inbillning eller biverkningar)
- Trött - det är vi väl alla just nu?
- Svullen mage - biverkning efter äggutplockning
- Ömma bröst - biverkning av alla hormoner
- Hungrig och sugen på allt och inget - inbillning att jag är gravid eller bara allmänt sugen
- Lättirriterad och känslosam- Hallå jag har ju fullt upp med att tänka på om jag är gravid, hösttrött, har biverkningar eller inbillar mig saker , vem blir inte känslosam då?

2 kommentarer: