måndag 28 november 2011

Utomkved?

Varför varför varför händer detta? Jag grät mig själv till sömns igår och har knappt sovit en blund inatt. Jag är säker på att jag fått ett utomkvedshavandeskap igen. Läste på lite och det står att om du haft ett utomkvedskap så är risken större att du får ett igen och vid ivf är risken större än vid "vanlig" gravidet. Så mina odds ser ju inte så bra ut. De ser för jävliga ut minst sagt..
Bara gråter och gråter just nu... Jag vet att något är fel, det var för bra för att vara sant...
ringde RMC direkt imorse klockan 6 men de ska inte ringa tillbaka förrens kvart i åtta. Känns som en evighet dit.
Jag antar att jag får åka in och göra ett ultraljud och jag är säker på att jag får se samma mardröm som förra gången. Min lilla fina med sitt tickande hjärta. Men på fel ställe...

Snälla snälla låt det inte vara så!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar