lördag 5 november 2011

Ruvardag 9

Imorse vaknade jag tidigt och mådde illa. Ett illamående som höll i sig i typ 30 sekunder och sen var det som bortblåst. Mannen tror att jag inbillade mig. vem vet? Funderar på att tjuvtesta imorrn då det är dag 10. Men jag vet inte om jag vågar. Hatar att se det där jävla minuset som lyser mig rakt i ansiktet. Hatar det. Men jag tänker att det ändå är smart att tjuvtesta för då blir fallet lite mildare. För om det är negativt så kan jag tänka att det fortfarande finns en chans kvar eftersom det inte är den riktiga testdagen. Men är det minus så är det nog för alltid ett minus och jag är nog inte beredd på det än, tycker om att tro att jag har tvillingar i magen! Men är det positivt så kan vi ju inte bli mer lyckliga!!
Nu blir det namngivning för lilla M. Älskade lilla M <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar