måndag 28 november 2011

Award

Tack snälla Marielle för den fina "awarden". Jag blev verkligen jätteglad när jag såg att du nominerat mig! Jag ska svara på dessa frågor och skicka vidare utmärkelsen till fem andra bloggar och dessa blir: När storken flyger förbi, Min ivf resa, Du fattas mig nu, Allting går!!...eller? och Oförklarligt barnlösa.

Varför började du blogga?
 Under hela vår utredning och behandlingar hit och dit så läste jag andras ivfbloggar för att få reda på mer. När jag förlorade lilla bönan så blev livet otroligt jobbigt och jag behövde få ventilera med människor i samma situation som kunde förstå och stötta. Bloggen har gett mig oerhört mycket och mina läsare är ett oerhört stort stöd.

Vilka bloggar följer du? 
Jag följer alla bloggar som ni ser till höger och gläds och gråter med dem. Sedan följer jag en hel del andra  bloggar.


Favoritfärger?
Vitt vitt och åter vitt :-)


Favoritfilm?
Skottår (Leap year). En feelgood film som alltid gör mig på bättre humör och sugen på att åka till Irland!

Vilka länder drömmer du om att besöka?
Irland men det är nog för att jag har romantiserat bilden av Irland och tror att det ska vara som i filmen. När vi åkte till Paris trodde jag att vi skulle svassa omkring på gatorna a la Carrie i sex and the city med fransk musik i bakgrunden. Verkligheten var nåt helt annat. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar