tisdag 1 november 2011

Ruvardag 5

Ruvardag 5 och jag är fortfarande öm i mage och bröst. Dock är ju detta inget tecken på graviditet utan biverkning av alla hormoner.
När magen är svullen och man ser gravid ut är det såå mysigt på nåt sätt. Då händer det att jag går händelserna i förväg. D måste då ta ner mig på jorden. Han säger att jag inte ska hoppas för mycket eftersom han vet hur ledsen jag sen blir om det inte tar sig, "Jag vill inte se den där sorgsna blicken hos dig igen". Men risken finns att den blicken kommer, chansen finns att den inte kommer. Jag kommer att bryta ihop oavsett om jag är positiv eller negativ nu.

För orolig är jag. För om de har återfört två fina embryon och inget tar sig vad har jag så för chanser i framtiden??

1 kommentar:

  1. Låter bekant! Men du har bra möjligheter även om inga tar sej nu. Det gäller ju bara att det är rätt embryo. Alla är ju inte av den kvaliten att de blir en graviditet, fast de ser perfekta ut vid insättning. Annars skulle jag aldrig blivit gravid :) Men jag tror att det kommer gå jättebra för er och att du får ett efterlängtat + om si sådär en vecka:) Jag var oxå jättesvullen så jag tror att det är ett bra tecken! kram!

    SvaraRadera