söndag 19 februari 2012

AAAJJJ

Vaknade klockan 3 inatt av att jag hade jävligt ont i örat. Blev bara värre och värre. Lite panodil gjorde att jag kunde somna om tills klockan 6 då jag vaknade igen med ännu mer ont. Bara att kliva upp.. Så nu har jag alltså drabbats av öroninflammation :-( Googlade (as usual) på öroninflammation och det verkar som om läkarna inte gör något om man inte har lika ont efter 3 dagar. Så nu får jag alltså gå omkring med en skärande smärta i örat! FAAN säger jag bara och hoppas på att smärtan försvinner under dagen.

2 kommentarer:

  1. Nejee !! Va typiskt, det ena efter det andra ! Du får akta dig för alla baciller nu när snutten imagen tar allt ditt imunförsvar ;O) Krya på dig <3

    SvaraRadera
  2. Aj! Finns det inte något husmorstips du kan googla fram? Något måste du väl kunna göra innan läkarkonsten vill hjälpa?!

    Kram

    SvaraRadera