tisdag 14 februari 2012

Jag hjärta Daniel


Jag älskar verkligen denna mannen. På kortet högst upp myser han med min systerdotter, sötaste lilla M. Det andra kortet är på oss.
Jag och Daniel har varit tillsammans i 8 år. Det har inte varit 8 lätta år men vi har hela tiden haft varandra att luta oss mot. Jag hade inte klarat av att gå igenom all skit utan honom vid min sida. Han gör alltid sitt bästa för att jag ska vara glad, för han älskar att se mig glad. Det säger han ofta. Och han bryts ner när jag är nedbruten - för han klarar inte att se mig lida. Under alla turer fram och tillbaka till rmc har han alltid stöttat och pushat. Han har funnits vid min sida utan förbehåll. Han har varit positiv när jag inte klarat att vara det. Och han har försökt hålla mig nere på jorden när jag velat sväva iväg. För att fallet inte ska bli så hårt. Det har blivit hårt varje gång men ändå..
När jag fick reda på att jag var gravid för första gången ville jag ringa och säga: Du ska bli pappa!! Men jag gjorde inte det.Något fick mig att vänta tills jag blivit undersökt av läkare. Och tur var väl det, då lilla bönan visade sig ligga utanför livmodern. Det gjorde så fruktansvärt ont. Ett hårt slag i ansiktet på oss. Men Danne fanns där, vid min sida på sjukhuset under alla dar jag var där.
Nu äntligen ska han få bli pappa. Och han kommer att bli världens bästa pappa! För han är väldens snällaste människa!
Jag älskar dig <3

2 kommentarer: