lördag 18 februari 2012

När den ena blir frisk blir den andra sjuk

Igår mådde jag bra igen, nu är det bara hostan som återstår. Då blev dock Danne sjuk. Typiskt!
Nu är det inte långt kvar till ultraljudet, det är på onsdag och då hoppas vi kunna se vilket kön det är på vår lilla filur. Jag är såå nyfiken. Har alltid tänkt att jag inte ville veta men nu kan jag knappt bärga mig innan jag vet. Jag tror att det kommer att bli mer verkligt också, om jag vet vem det är därinne. Läääääängtar :-)

Just det, nu verkar det som att alla kan kommentera på bloggen. Har ändrat lite i mina inställningar så nu verkar det fungera så: kommentera på!!

Trevlig helg alla fina <3

3 kommentarer:

  1. Bra att du är frisk, synd för Danne! Åh så spännande med ultraljud!!!
    Jag har tänkt innan att jag inte ville veta kön, men nu om allt går väl kommer jag ta reda på könet. Det finns ingen mening med att bli överraskad!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja, skit hosta :( !! Ja det ska bli såå spännande, glöm inte att höra av dig till oss super nyfikna ;O) haha ! Trevlig Helg sötanos ! / Jenny

    SvaraRadera
  3. Jag längtar också till onsdag! <3

    SvaraRadera