torsdag 16 februari 2012

Snurrig av allt snor??

Snorar fortfarande men nu är det mest hostan som är jobbig då den river i hela bröstet. Nu kan bebisen höra sägs det och då hör den mammans hjärta och tarmrörelser, om hon hostar eller nyser osv. Kul för mitt lilla gryn - han/hon har fått lyssna till mitt snorande och hostande till förbannelse nu så den kommer väl ut med en näsduk i beredskap till sin mamma.
Apropå det, Milo var så söt i söndags när han var på besök. det var då jag började bli snorig. Jag snöt mig typ hela tiden. När Milo sedan fick tag i ett papper så kröp han fram till mig och höll pappret mot min näsa och så gjorde han "snorrörelser" med sin lilla näsa.. hehehe GULLET <3

Skulle micra lite tevatten förut. Ställde in koppen i micron och när jag skulle ta ut den så var det enbart en tom kopp. Jag hade glömt att hälla i vatten!! Blir man hjärndöd av allt snorande månne??

Håller mina tummar stenhårt för Du fattas mig nu...och hoppas att du snart får tid för VUL och och får se ett tickande litet hjärta. Det är du verkligen värd!!

1 kommentar:

  1. Tack kära du!!! Jag längtar och fasar redan. När jag vaknade imorse hade jag inte lika ont och beklagade mig naturligtvis för mannen. Hans svar var att jag visst alltid hade något att vara orolig för. Så sant...

    Kram

    SvaraRadera