lördag 7 april 2012

100 DAGAR KVAR!!!!

Helt sjukt men nu är det bara 100 dagar kvar tills lillkillen kommer. Tänka sig, jag har varit gravid i 180 dagar och nu är det bara 100 kvar :-D Såå lycklig <3
Och igår var det fart på lillkillen får jag säga. For runt som aldrig förr. På dagen orsakade det smärta som kom när vi hade fikat hos svärföräldrarna. Kunde knappt ta på mig skorna. Det värkte i ena äggstocken och kändes som om allt skulle ramla ut ur röven (ursäkta min franska). Detta har hänt en gång förut, då efter lite älskog med älsklingen ;-) Ringde nu syrran och frågade om detta hänt henne. Och det hade det. Började i samma vecka som jag är i nu ungefär. Puh. Snacka om att det är skönt att ha en syrra som fått barn så man kan fråga om allt som skrämmer upp en.  Tack lillasyster för att du finns <3 På kvällen var lillkillen i farten igen och det var så himla mysigt att ligga där i sängen och känna honom :-) Han har ju varit så himla lugn hittills men igår vet jag inte vad han försökte bevisa, att han ändå är  lik sin kusin kanske? ;-)

Långfredagen igår som sagt och den känns faktiskt ganska lång. Började med en lång frukost som efterföljdes av lite handling. Sedan fika hos svär-päronen och sen hem och måla i källaren. Sedan god mat och då satt vi länge och pratade om allt och inget. Sedan tv och sen nanna. En lång och skön dag helt enkelt! Minus dock för att snön kom, what the fuck liksom!

 Bild på trädgården från igår kväll
Bild på trädgården nu i morse, trodde att snön kanske smält bort men tji fick jag! 

Idag blir det påskamat hos mamma och pappa med hele familjen. Kul att brorsan och hans tjej också kommer :-)

<3 GLAD PÅSK <3

2 kommentarer:

  1. Grattis till 100 dagar kvar!! Helt otroligt! :D

    Glad påsk också! :)

    Kramar!

    SvaraRadera
  2. Oj vad fort det går, 100 dar bara, Wiiee!! GLAD PÅSK gumsan ! :O)

    SvaraRadera