fredag 20 april 2012

Fredag igen!

Dagarna rullar på i en hisnande fart. Måndag och fredag mest hela tiden känns det som. Men det gör inte mig något :-) 87 dagar kvar tills lillkillen ska komma! Och 8 veckor kvar att jobba! Oj oj oj vad konstigt det känns... Men också alldeles alldeles underbart <3
Lite bilder från veckan:
 Blev bjuden på en spontan-grillning hos familjen Andersson/Antonsson. Kevin spexar och mamma Jenny gömmer sig :-) Tack för supergod mat! 
 Myste med världens finaste Milo. Man vill nästan äta upp honom för att han är så söter <3
 Han är en Krönfeldt men ändå en sann Stenbergare. Och vi fikar. Alltid! 
 Syrran glufsar i sig men inte blir hon tjockare för det. Bara smalare. Men hon är vacker, så otroligt vacker <3
Jag glufsar också i mig men jag blir inte smalare. Bara tjockare. Och jag älskar´t! Skulle kunna vara gravid för alltid <3 Men jag längtar för mycket efter honom <3 Vecka 28! 


Och STORT TACK alla som svarat på mina funderingar kring kejsarsnitt. Det känns lite lättare att andas nu. Och jag klarar det nog fint hur det än blir. Men när jag blir nojjig så behöver jag veta fakta, både bra och dåliga erfarenheter för att kunna ta mig vidare. Jag vill veta, då blir jag trygg. Så tack för att ni alla finns <3

Nu önskar jag er alla en underbar helg! 

1 kommentar: