lördag 21 april 2012

Igår åkte vi till babyproffsen för att titta på lite saker till lillkillen. Oj oj oj vad saker jag behöver kunde jag konstatera. Eller inte behöver. Men ändå vill ha bara för att jag kan. Det kändes så overkligt att få gå därinne med en stor bula och titta på saker. Är det sant? Jag var så lycklig att jag gick omkring med ett stort leende på läpparna och kände på alla mjuka små filtar och utbrast "åh så söt" Åh så mjuk, känn" Klingan var inte riktigt lika exalterad. Han höll sig borta vid vagnarna och konstaterade att Emmaljunga hade finast fälgar :-)
Hittade en liten blå elefant-speldosa och när jag drog i snöret och den började spela så sparkade lillkillen. Antingen blev han väldigt glad eller så störde jag honom mitt i sömnen. Hursom, hans mamma köpte den så vi får se om han älskar den eller om jag kommer reta gallfeber på honom ;-) Hämtade även ut ett gratispaket fån Pampers plus gratis blöjhink.
Sedan var vi på Ikea för att titta på skötbord och säng. Får se vad det blir, blev ju lite förtjust i en vagga från babyproffsen...

 Lillkillen växer så det knakar just nu <3
 Lillkillens speldosa, hundarna blev glada och trodde att den var till dem :-)
Lite gratisprylar är aldrig fel! 

Iallafall så var detta en helt magisk upplevelse som jag aldrig trodde att vi skulle få uppleva. Min tacksamhet till livet är enorm just nu och jag önskar innerligt att alla ska chansen att få uppleva detta! Om jag fick en enda önskning så skulle det vara att ofrivillig barnlöshet inte fanns...

1 kommentar: