lördag 14 april 2012

Fikatajm!

Idag for Klinga iväg för att fiska. Jag tog hundarna och åkte hem till mor och far för att joina dem vid frukosten. Sen har jag varit ute hos dem tills nu och jag och mamma har suttit och gaggat mest hela tiden.
 Det blev också fika såklart!!! 
Hm är det därför lillkillen är så tjocker?? :-) (Vecka 27)

Kom hem för en stund sen och nu vet jag inte redigt vad jag ska hitta på. Kling skulle firra lääänge. 
Just de, igår hade jag så fruktansvärt ont på höger sida vid äggstocken. Började redan på natten och höll i sig hela dagen. På eftermiddagen blev det bara värre. Ringde till Britt, min barnmorska, som sa att det kunde bero på att jag opererat bort högra äggledaren (efter utomkvedet). Efter operation bildas det ofta massa sammanväxtningar vilket gör att det kan göra väldigt ömt. Tänker att det blir värre eftersom moderkakan också ligger på höger sida och det verkar som om bebisen ligger mest till höger också. Men men, det kan jag väl leva med så länge det inte är någon fara för lillkillen. 

1 kommentar:

  1. haha, ja en liten fikanisse kommer han nog bli ;O)

    SvaraRadera