måndag 9 april 2012

Magbilder vecka 26


Imorgon går jag in i vecka 27. Det närmar sig... Jag jobbar bara 10 veckor till och sen går jag på semester 4 veckor innan lillkillen ska titta fram :-) SKÖNT!
På torsdag ska vi ju göra 3D/tillväxtultraljud och det ska bli så spännande att se hur han ser ut. Har tittat på kort från när jag och Danne var bebisar och det ska lbi kul och se vem han liknar. Danne hade inget hår när han föddes och mer långt ansikte. Jag hade hår och mer runt ansikte. Så vi får se vilket lillkillen har. (Hoppas han liknar sin mamma) hehehe

2 kommentarer:

  1. Mys så spännande ! Va rund å stor magen blivit, gullenos <3

    SvaraRadera
  2. Åhh, fina magen! :)
    Vad mysigt med 3D ultraljud. :D Vi sitter fortfarande i valet och kvalet om det, vill ju så gärna också vara på 3D UL, men har ca 50 mil att åka per tur. Behövs lite övertalning när det gäller Henke som inte alls är så förtjust att köra bil.. Men kanske lyckas och får viljan igenom. :) Bilderna är ju så mycket mer verkligare och finare.

    Kramar!

    SvaraRadera