onsdag 11 april 2012

Suck pust stön

Börjar bli rejält trötter igen. Har ju varit relativt pigg den senaste tiden men nu är jag gäspig mest hela tiden. Och trött i fötterna.
Jag och Klinga kom precis hem efter en långpromenad med hundarna och oj vad jag ojjade mig. "Vänta på mig" "Gå inte så fort" "Jag är kissnödig" Förr i tiden var det jag som pinnade på och klagade på Klings tempo men nu orkar man ju knapp nånting. Visst jag har ju gått upp 8 kilo och det är ju ändå rätt mycket på min späda kropp men ändå... Kling tycker inte synd om mig alls. Då blir jag sur :-)



Imorgon blir det 3D ultraljud. Då får jag äntligen se min lille son <3

2 kommentarer:

  1. & du måste skicka en bild på mms till moster så jag kan tjuvkika lite :-)

    SvaraRadera
  2. Lycka till idag :O) Spännande !!!

    SvaraRadera