måndag 21 januari 2013

Lillkusinens dop

Idag var det dags att döpa Mike, den yngsta i kusintrion :-)
Jag, syster och Jossans syster Ella var utnämnda till faddrar vilket är en stor ära. Jag och Ella läste dikt och syster hällde upp dopvattnet med stor vördnad ;-)
Det var ett mycket fint och trevlig dop och jag stod där framme med tårar i ögonen. Jag var så lycklig över att vi tre syskon fått tre så fantastiskt fina små pojkar <3
Milo körde lite på känsla vid dopet och var lite här och där och överallt a la Milo style :-) Man bara måste älska den lille killen alltså <3

Tog några kort med iphonen:

 Mina favoritkillar <3

 Jag, min storebror och våra pojkar

 Söstra mi <3

 Milo och Alex ääääälskar verkligen varandra!



4 kommentarer:

  1. Va fin du är! Lille Alex är minsann lik sin mammi va?! Massa Kramisar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ja han blir mer och mer lik mig tror ja! Kramar <3

      Radera
  2. Har tänkt så många gånger på det men liksom aldrig kommit på att att skriva något - du verkar ha en så fin och mysig, kärleksfull familj. Äääälskar att läsa om er och det ni hittar på! Och ni är ju så fina allihop! Hur bär ni er åt? :)
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Amen TACK :-) Blir varm i hela hjärtat av din kommentar!!
    Jag har haft tur här i livet då jag har en underbar familj där vi står varandra väldigt <3
    Kramar i massor till fina dig!!

    SvaraRadera