torsdag 16 juni 2011

Min lillasyster

Var inne på en blogg och läste om en liten ledsen finurla som hade en syster som inte brydde sig ett dugg om henne. Jag tyckte så synd om henne så jag grät. Hon hade skrivit såhär (hoppas det är okej att jag citerar ett stycke från dig):

Det var där det hela började... att ha en syster som bryr sig -för jag var inne på en blogg som hade en syster som grät med henne. Fin syster har du - var rädd om henne!

 Det var min blogg hon hade läst, jag var tvungen att fråga, för det slog mig att min syster verkligen är den finaste och jag lovar att alltid vara rädd om henne!

När jag var fyra år skulle jag och min bror få ett till syskon. Jag önskade mig så mycket att det skulle bli en flicka. Och det blev det! Den sötaste lilla flicka ni kan tänka er. Min lillasyster. Och jag har älskat henne sen första gången jag såg henne!

Idag är hon mamma. Den finaste mamma jag kan tänka mig. Med den finaste sonen som finns! Och hon stöttar mig, gråter med mig, peppar mig, älskar mig och får mig ALLTID att skratta... Och låter mig mysa med lilla M så mycket jag vill :-)

Som sagt; den finaste syster man kan ha och jag ska alltid vara rädd om henne!

LILLASYSTER, JAG ÄLSKAR DIG!

1 kommentar:

  1. Vad härligt att läsa att du och din syster har en så bra relation! Vi behöver fina människor i våra liv som kan stötta och vara där för oss och vi för dem!

    Kram!

    SvaraRadera