fredag 10 juni 2011

Väntan. Igen.

Jaha, ringde rmc förut och meddelade resultatet. Var någon ny sköterska som svarade och hon var inte lika trevlig som A som brukar svara är. A är så empatisk. Det låter som att hon blir lika ledsen som jag när det misslyckats. Fint av henne tycker jag. Anyway, Nu börjar väntan igen. Vänta till augusti för att då sätta in det enda lilla embryo som ligger kvar. Hoppas att det är meningen att det är du som ska bli mitt älskade barn!
På nåt sätt är jag inte så depp som jag trodde att jag skulle vara. Ett av hjärtegullen på förskolan sa såhär till mig (hon är 4 år)
- Du har inga barn, sa hon.
- Näe det har jag inte svarade jag.
- En del får barn och en del får inga, sa hon, men det gör inget för du har ju som tur är alla oss!
Så sant lilla vackra barn, så sant.

Jag tänker i allafall var stark. Jag har ju så mycket fint i mitt liv. 
Och sen i augusti tar vi nya tag! Men först, njuter vi av sommaren!

1 kommentar: