onsdag 8 juni 2011

Testdag imorgon

Imorgon är det dags att ta det där jävla graviditetstestet igen. Min värsta fiende just nu. Jag hatar att få ett minus, det är som att få ett mycket hårt slag i ansiktet varje gång. Trots att jag vet att det kommer att bli minus, då jag har tjuvtestat dag 10 och fått mens dag 11, så gör minuset, slaget, lika ont ändå. Jag hatar det. Hatar hatar HATAR!!!

IVF var ju liksom sista utvägen. Varför varför varför vill du inte fästa dig? Varför vill du inte stanna kvar hos mig? Hur många försök orkar man egentligen. Jag har "bara" gjort ett IVF och ett FET och känner att jag inte orkar bli besviken mer. Och om jag inte försöker så blir jag heller inte besviken..Eller jo det blir jag ju; hela livet kommer jag att vara besviken om jag inte får barn! Det enda jag önskar mig är ett litet barn. Jag kan bo i en liten hydda bara jag får en liten pluttis att älska.

Usch säger jag bara.

Håll tummarna imorrn är ni snälla. Kanske lite extra hårt?

1 kommentar:

  1. Håller massor av tummar! Hoppas det går väl, det är är verkligen skit!

    Kram!

    SvaraRadera