lördag 4 juni 2011

Ruvardag 10, testade negativt

Varför varför varför skulle jag ta ett test? Faan nu försvann allt mitt hopp...
Hade nåt sånt där billigt test hemma och tänkte "Why not?" Så dumt tänkt av mig för nu blev jag nedstämd. Men så läser jag på alla era bloggar och ser att det är fler som testat på dag 10 och då har det varit negativt men sedan på testdagen har ni plussat..Hoppas att så är fallet för mig med!

Sedan är det ju faktisk så att de har satt ett datum för testdag av en anledning. Och man ska inte testa med ett sånt där billigt utan clerblue. Och man ska testa på morgonurin och inte blaskigt kvällskiss! Så jag har begått tre misstag men på testdagen ska det göras ordentligt, nämligen:
  • Datumet ska var den 9:e juni
  • Det ska var ett hederligt clearblue
  • Det ska vara morgonurin
Och resultatet ska vara ett stort fet plus! Eller hur??? 

1 kommentar:

  1. Ja jag har lock för öronen på fm. Jag har aldrig förut hört att det kan vara gravidsymptom men en sjuksköterska sa det åt mig.

    Jag håller tummarna att det är er tur denna gång.
    Vid vårt förra försök tjuvtestade jag också och allt gick åt skogen då. Denna gång väntade jag tills testdag. Jag vet hur oerhört ledsen man blir när det där FETA minuset kommer upp.

    Kram och lycka till.

    SvaraRadera