torsdag 17 maj 2012

60 dagar kvar!!!

Just nu håller lillkillen på att böka runt mycket i magen. Mest på kvällarna, då är det minsann fart på honom :-) Är helt underbart <3 Det är nu bara 60 dagar kvar tills han beräknas komma och jag kan inte längta mer. Mamma frågade idag om jag var orolig inför förlossningen men nej, det är jag inte. Jag var orolig för att aldrig nånsin få barn. så ingen smärta i världen kan göra mig orolig. Sen kan jag ju oroa mig över att nåt ska gå fel ibland eller hända lillkillen men på mig kan det göra hur jävla ont det vill...Come on pain, säger jag bara för jag har redan genomlidit den värsta smärtan som finns...Att vara ofrivilligt barnlös! Vi är många som vet hur ont det gör. Tyvärr.

Nu är jag ledig i några dagar och det är ju underbart skönt. Sen jobbar jag bara 4 veckor till, känns väldigt konstigt. Men oerhört skönt!! Längtar verkligen efter att bara få skrutta omkring hemma med min lille son och inte behöva bry mig så mycket om hur dagen ska bli. Bara ta den som den kommer :-) haha så kanske det inte alls blir men man kan ju hoppas!!

Idag åkte Klinga och Rille för att firra så jag och Emma och lilla Milo åkte hem till mamma och pappa för att slappa och fika lite såklart :-) Mys som alltid!
 Milo busar med hundarna, han tycker att det är kul att retas genom att ta deras bollar och sen springa :-)
 Vi tog en promenad och Milo skulle självklart gå och själv köra sin vagn. Stora killen nu ju :-)
Sen skulle han hålla i Selma. Att ligga i vagnen och vila hade han inga större planer på ;-) 

Ikväll blir det mys med min älskling och se på film eller någon serie. Rekommenderar American Horror Story. Sååå bra!

2 kommentarer:

  1. Håller helt med dig, min enda oro är att min bebis ska dö i magen innan den föds eller pga komplikationer vid förlossningen. Min egen smärta vid födseln känns helt oviktig och sekundär :) //Lena

    SvaraRadera
  2. Mysigt, snart har du en liten goding att sniffa på, underbart <3 Söt han är lille Milo, kan tro att Gismo är nöjd nu när han får någon att busa med bollar med, haha :O)( Jag kan inte kommentera från mobilen??!! Hur mycket jag en försöker, grrr :O)

    SvaraRadera