onsdag 9 maj 2012

68 dagar kvar

Åh hej å hå vad det värker i fötterna! Förstår hur gamla människor känner sig som är trötta i benen och har ont i fötterna. Har ju klarat mig utan några fysiska "graviditetsproblem" hittills så får väl vara nöjd ändå. Färdiggnällt om det, tyck liiite synd om mig så jag slipper va den enda!
Känner mig lite mer positiv idag, gnällde som en bitterfitta igår kände jag men nu är jag tillbaks på toppen igen ;-) hahaha
Idag efter jobbet ringde jag mor och så stack vi till stan en sväng. Gick in på babyproffsen och där finns ju hur mycket som helst man vill ha men blev en skötbädd till skötbordet och ett påslakan-set med Nalle Puh på till min lillkille! Sedan gick vi i lite klädaffärer men, hör och häpna, jag sa "Näe usch vad tråkigt vi går härifrån". Berodde till största delen på att jag inte kan ha nåt så då är det ju inget roligt. Blev IKEA istället och där fick jag med mig massa strunt hem.
Har länge försökt få tag i pyjamas till lillkillen men alla är ju utan fötter. Jag vill att pyjamasen ska ha fötter. Punkt. Så igår beställde jag tre stycken från La Redoute och de är sååå gulliga.
Mycket prat om bebis nu men hallå, jag är ju gravid :-)

Längtar efter dig min lilla kille och nu är det bara 68 dagar kvar tills du kommer <3

1 kommentar:

  1. Prata på du, är så härligt att läsa <3 På tal om fötterna, jag kan röja fram strumpsen ihelgen om du vill, hahahaha på riktigt.

    SvaraRadera