fredag 11 maj 2012

66 dagar kvar

Nu är det bara 66 dagar kvar tills lillkillen beräknas komma och jag kan knappt fatta vart dagarna tar vägen. Snart mitten av maj ju...Men det gör inte så mycket att dagarna springer på för nu längtar jag så himla mycket efter vår lilla son. Varje kväll när jag går och lägger mig så tittar jag på hans säng och känner lite på hans gosiga täcke och försöker föreställa mig hur det kommer att vara när han ligger där. Då blir jag så överväldigad av lycka att jag nästan spricker. Och när jag vaknar på morgonen så slänger jag en blick mot sängen och kan knappt tro att det är sant. REN OCH SKÄR LYCKA <3

Hur vacker är inte min son? Så fina drag tycker jag och han liknar sin snygga pappa <3

2 kommentarer:

  1. Han är superfin! <3

    SvaraRadera
  2. Han är jätte fin :O) Såå spännande!! Vilken mysig säng, nästan så en annan skulle vilja krypa ner :O)

    SvaraRadera