måndag 21 maj 2012

News!!!!

Just nu händer det mycket fantastiskt i min familj.
För det första: Jag ska bli faster <3 Min kära storebror och hans Josefin ska nämligen ha en liten bebis i oktober!!! Så nu blir det snart tre små kusiner i la familia :-)

Och för det andra: Syrran med familj säljer sitt hus på gräddhyllan och kommer och joinar oss på landet!!! Wooohoooo <3 De har nämligen köpt ett helt fantastiskt litet lantligt hus inte alls långt från oss! 

 Storebror och hans Jossan
 Världens finaste syskon <3
Hur underbart är det inte att dessa flyttar närmare moi :-D

Och så ska vi snart få vår efterlängtade lillkille <3 Kan livet vara såhär underbart? Eller är det en dröm? Ibland får jag nypa mig själv för att inse...

1 kommentar:

  1. Mysigt med massa bebisar :O) Snart är det la Emhas tur igen? ;O)

    SvaraRadera