tisdag 8 maj 2012

Utmaning

Jag har blivit utmanad av Tonci och här kommer frågorna och svaren:
1. Finns det något i ditt liv som du ångrar och skulle gärna göra om om det gick?
Nja jag tycker inte att man ska ångra saker för allt man gjort har ju gjort en till den person man är idag.
2. Vad tycker du är den tråkigaste sporten att titta?
Många men golf och tennis måste ju var de mest tråkiga tror jag.
3. Vilket land som du besökt i ditt liv var en stor besvikelse?
Paris, tyvärr. Men jag hade en romantiserad dröm om hur jag, a la Carrie Bradshaw, skulle strosa omkring på Paris gator tillsammans med Danne och massa fransk bakgrundsmusik. Verkligheten var inte riktigt så. Men Prag var ju också ett jävla getto, hur kan folk gilla den staden? 
4. Vem lagar oftast mat hos er hemma?
Jag. alltid. 
5. Har du någon rädsla?
SPINDLAR! Eller att Danne ska dö. Eller min bebis. Jag är känslig inför döden just nu som ni kanske märkt...
6. Finns det något som du skulle gärna vilja ändra i Sverige?
Högre lön till förskollärare :-)
7. Vad tycker du är bäst med/i Sverige?
Landskapet. Så vackert. 
8. Vad är din bästa egenskap?
Snäll.
9. Vad är din sämsta egenskap?
Envis och därmed tjurskallig ibland. 
10. Vilken kändis utseende skulle du gärna ha om det gick?
Hmm jsut nu kommer jag inte på nån. 
11. När har du börjat blogga och varför?
När livet var som jobbigast och jag hade fått ett utomkved, min lilla böna. Då trodde jag att jag aldrig skulle få barn och behövde stöd. Och det fick jag av er!

Jag utmanar.... er alla!!! Så ni som läser detta: Ni har blivit utmanade och här är era frågor:

1. Vem ser du upp till i ditt liv?
2. Hur ser ditt liv ut om 5 år?
3. Vem skulle du vilja ge en miljon kronor till?
4. Vem vill du ge dagens ros?
5. Vem vill du ge dagens ris?
6. Vilka personer (förutom partner och barn) skulle du ta med till en öde ö?
7. Vilka är dina 3 positiva egenskaper?
8. Vilka är dina 3 negativa egenskaper?



1 kommentar:

  1. Åhhh, ja verkligen helt underbart!! Kollar på bilderna mest hela tiden och kan inte sluta le, svårt att få in bara att det verkligen är vår Liten. Men håller med dig om att det blir mer verkligt, går inte att neka till. :)

    Kram

    SvaraRadera