torsdag 10 maj 2012

Grattis på 5-årsdagen lilla hjärtat

Hipp hipp hurra för Evelyn som fyller 5 år idag!
För mig kommer den här tjejen alltid att vara speciell. Jag minns när jag satt hemma hos våra dåvarande grannar med den här lilla tjejen i famnen, då endast tre månader gammal. Hon var så ljuvlig och underbar där hon låg i min famn. När jag och Danne kom hem den kvällen sa jag "jag vill ha barn". Danne ville också. Vi trodde att vi skulle få barn inom en snar framtid. Så blev det inte riktigt. Men idag fyller den här tjejen 5 år och jag har min efterlängtade bebis i magen <3

1 kommentar:

  1. Ååååå <3 Ja jag minns det som igår, det har varit en jobbig kamp för er, och det har varit såå jobbigt att se och inte kunna göra nåt! Men nu äntligen !!!! Jag är sååå glad ! :O) Occh du kommer alltid vara sååå speciell för henne, hon tycker så mycket om dig! Hon fråga här idag, när kommer kriss?Hon kommer på mitt Kalas va?? Skruttunge! haha

    SvaraRadera