onsdag 30 maj 2012

host host, snörvel snörvel...

Många som är hostiga och snuviga nu verkar det som och idag har jag hostat så dant att min hals och mina lungor värker något fruktansvärt. Snyter mig femtioelva gånger per dag också. USCHAN.

Dagarna rullar på i en hisnande fart. Snart är det bara två veckor kvar att jobba :-)
Det ska bli otroligt skönt att få gå hem för jag känner verkligen att min energi börjar sina. Är trött i benen så orkar inte stå för mycket och sitter jag för mycket så kan jag knappt resa mig sen. Är rejält trött på morgnarna och får tvinga mig upp ur sängen. Och så förkylning på det. Så nä, jag behöver lite vila och ro innan vår lillkille kommer <3

Just de; igår kom vagnen. Underbar! Jag har provkört den lite här inne och den är ju bara helt suverän. Och snygg. Ska bli hur underbart som helst att få köra runt på min son i den.
Känns surrealistiskt att ha en vagn, spjälsäng, skötbord, badbalja med mera här hemma. Ibland när jag går förbi någon av grejerna får jag vända mig om för att se att det verkligen stämmer. Tittar ofta i spegeln för att få se min mage. För att få se att det inte bara är en dröm.
Det bästa jag vet just nu är när lillkillen far omkring så hela magen rör sig. DÅ känns det att det är på riktigt. Att det ligger någon därinne. Som är en del av oss <3

LYCKA <3

1 kommentar:

  1. Kan se framför mej hur du går fram å tebax med din vagn, haha, gulle !

    SvaraRadera