tisdag 15 maj 2012

Vecka 32

Idag går jag in i vecka 32. Tröttheten har åter kommit smygandes. Igår när jag och Danne var och handlade så stannade jag och pustade; 1åå jag somnar, jag orkar inte gå mer" :-) Skulle nog kunna somna ståendes! Igår kom jag på att barnmorskan sa sist att jag skulle äta järntabletter så de måste jag nog börja ta nu igen.
Annars värker det mest i ben och fötter, kan inte sitta för länge och inte stå för länge.
Lillkillen växer och nästa vecka är det dags för ultraljud. då får vi se om han har vänt sig. Jag tror det för han har bökat runt väldigt mycket på sistone. Helt plötsligt sticker huvudet (eller om det är rumpan) ut nånstans på magen :-)



Jobbar imorgon med och sen är det långledig helg, skönt! Sen är det bara 4 veckor kvar innan jag går hem. Välbehövligt för jag känner att energin börjar tryta. Mycket ska hinnas med innan jag slutar känns det som.
Ikväll ska våra blivande 6-åringar spela teater så nu bär det iväg igen!

1 kommentar:

  1. Va fin du är gumsan <3 Ja proppa i dej järn nu så du piggar på dig ;O)

    SvaraRadera