tisdag 8 maj 2012

Whats new?

Den senaste tiden känns det som om jag har haft fullt upp trots att jag egentligen inte gjort så mycket. Dagarna rullar på och det är nu 69 dagar kvar tills lillkillen kommer. Längtar så otroligt mycket efter honom <3 I lördagskväll kände jag inga sparkar, det gör jag annars alltid när jag går och lägger mig men nu inget. Så vid frukosten på söndagen var jag övertygad om att han dött.
- Jag blir hysterisk! sa jag till Danne och började gråta. Danne tyckte att jag överreagerade en smula men klämde på magen och försökte väcka honom med lite pappa-rop. Lillkillen svarade inte, han hatar att bli störd. Då fick jag ännu mera ångest och sa att jag var tvungen att åka till akuten. Men då fick lillkillen hicka. Och han hickade. Och hickade. UNDERBARA HICKA <3 Inte skrämma din mamma så min lilla pojke <3
 Lillkillen växer
 Milo bejakar sin kvinnliga sida, såå sötis <3
 Farsan fick strul med bilen så jag och mamma ryckte in men till slut fick bärgarn komma!
 Familkjen kom till oss och firade Valborg (Bananen är inte till mamma utan till Milo)
 Vinet är till mamma :-)
 Vi tittade på motorcyklarna som åker förbi oss, Milo tyckte det var spännande!
 Jag brände mig på pattarna, solen var visst väldigt stark i år igen .-)
 Jag monterade upp lillkillens skötbord (Klinga såg på fotboll och kom bara och hjälpte till när jag svor högt) 
 Vi har bäddat iordning hans säng, han ska sova som en prins <3
 Jag fyllde 29 och dukade upp lite buffé
 Myst massa med Milo som är stora killen nu och springer omkring som en galning
 Emma har lekt grillmeister och gjort ett mycket bra jobb får jag säga! 
Käkat massa gött ute i solen har jag oxå hunnit med! 

Jobbar 6 veckor till, eller ja, fem och en halv om vi ska vara noga. Börjar bli lite trötter på jobbet och benen är tjocka och tunga. Måste köpa stödstrumpor!

Dagarna rullar på och jag räknar ner tills vår lillkille kommer - det kommer att bli underbart <3

3 kommentarer:

  1. Vilka härliga bilder. :)
    Fruktansvärt vad hemskt med att du inte kände han där ett tag.. Jobbigt! Skönt att höra att hickan kom sen. :) Skrämmas så där!

    Kramar!

    SvaraRadera
  2. Jäkla svullo på sista bilden alltså. Erkänn att allt var slut efter tio minuter?
    Mest sur är jag för att jag inte var inbjuden till denna smakfest!

    Men du är superfin på första bilden <3

    SvaraRadera
  3. Nämen fy vilken hemsk känsla! :O( Fin du är gumsan, och vilka mysiga bilder <3 / jenny

    SvaraRadera