måndag 28 maj 2012

Helgen

 Jag lyckades släppa stressen och passade på att njuta av helgen och det fantastiska vädret. Danne klippte gräsmattan medan jag mumsade i mig vindruvor och läste i skuggan. Ibland är det bra fint att vara gravid :-)

 På kvällen blev det Eurovision och mumsa kräftor. GRATTIS Loreen och Sverige!!!
 Lillkillens kompisar sitter och väntar i hans säng.
 Söndagen inleddes med lite läsning i solen.
 Jag och hundarna njöt för fulla muggar!!
 Sen skulle mor firas och då myste jag lite med busen Milos <3
 Jag visade hur man blåser på maskrosor. Men Milos blåste i luften samtidigt som han viftade allt han kunde med maskrosen...
 Och det funkade det med!
 Grattis fina mamma <3
 Och igen för det blev visst dubbletter och jag lyckas inte få bort det :-)
 Emma njöt med en kopp kaffe i handen
 Medan Danne och brorsan övade inför papparollen :-)
Och så tog helgen slut! Och en ny vecka började. Imorrn går jag in i vecka 34 och det är mindre än 50 dagar kvar tills lillkillen kommer :-) WOOOOHOOOO

3 kommentarer:

  1. hahahahaa Krissen då , sätta karln i jobb sådära ;O) Söt han är Milo, å fin hon är din mamma! Mysiga familjen :O)!Fika ni inget?? Hihihi

    SvaraRadera
  2. hahahahaa tänkte la´

    SvaraRadera