lördag 19 maj 2012

Chill och grill

Idag har jag haft min barndomsvän Camilla här på en fika och lite tjejsnack. Jag bakade en rabarberpaj som vi mumsade på, har ju så fruktansvärt mycket rabarber i trädgården. Lika trevligt som alltid när vi träffas, även om det blir för sällan. Skärpning säger vi alltid men så går tiden...
När Camilla skulle bege sig kom farmor  förbi och skulle plocka lite rabarber så då bjöd jag henne på en bit paj också.
Klingan kör dubbla fiskepass idag så jag bjöd in mig själv till mor och far som skulle grilla med Emma, Rille och Milo. Mumma kardemumma med grillat!


 Fina Camilla och jag har varit vänner sedan barnsben, alltså i 29 år!!
 Grillning med la familia på G
 Farsan Baloo :-) 
 Gullungen Milo sträcker sig efter moster och vill ha puss och kram...
Nävars han ville bara ha kexet som jag höll i :-) 


Nu ska jag ta och mysa ner mig i sängen med min godispåse och en bra film!! Trevliger lördagskväll på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar