söndag 15 juli 2012

1 dag kvar

Först och främst: STORT GRATTIS till EVL som igår fick en liten tös som heter Anna-Vera!! :-)

Ingen bebis för mig än. Men han är full av bus därinne så antar att han tycker att det är trångt nu. Det är ju helt sjukt att det bara står "1 days to go" på min babyticker :-) Kan knappt fatta det! Får se om han vill titta ut imorgon på beräknad födelsedag men skulle inte förvåna mig om han väljer att ligga kvar lite till. Jag tippar på att han tittar ut den 18:e, på brorsans namnsdag och Camillas födelsedag. Vem vet...
Läser boken jag köpte till syrran, "Att möta förlossningsmärtan". Jag måste säga att jag tycker att den är väldigt bra och som jag alltid säger "Kunskap är makt!". Jag älskar att vara förberedd. Det har hjälp mig mycket genom IVF helvetet, pardon my french.

Kom ut nu lille skrutt! Jag längtar så jag går åt <3

2 kommentarer:

  1. Vill önska dej all lycka till. Snart får du äntligen möta din alldeles egen lilla pojke! Det är extrem kärlek, som jag brukar säga :)

    SvaraRadera
  2. Åå snart snart snart såå! ~<3

    SvaraRadera