fredag 13 juli 2012

Frukostbesök!

Syrran är ju mitt uppe i flytt och igår kom hon och Milo hit lagom till frukosten. Kul att ni flyttat närmare... :-)
Vi käkade lite frulle tillsammans och så hängde jag på till gamla huset för lite packning och sen bjöd vi in oss till mor och far på fika. Sen ville syster åka till gamla huset igen och packa lite mer så då tog jag med mig Milobus hem. Han var på ett strålande humör! Han underhöll Danne vid lunchen med skrönarhistorier och sen ville han ta ett bad så fick inviga vår balja :-) 
Danne åkte och hämtade sin nya fiskerulle och kom hem med en påse med rullen i.
- Titta vad jag har Milo, sa Danne stolt.
- Mmmmm. sa Milo, öffna!!!
Plutten då, trodde Danne hade nåt smaskens så det fick bli en fika och då dök hans mamma lagom upp. Hon känner doften av kaffe den där :-) 


 Mitt fina frukostbesök, Milo fick dricka ur plastmugg, han svepte kan man säga :-) 
 Badfisen
Fina lilla du <3 Är du inte bara helt underbar?! 

2 kommentarer:

  1. Vilken liten go'bit! Sköning verkar han vara också - "öffna" - såååå sött!
    Tittar in varje dag nu, bara väntar :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Han ser verkligen nöjd ut i badet! :) tack bästa moster för hjälpen! <3

    SvaraRadera