onsdag 11 juli 2012

5 års längtan är nu bara 5 dagar kvar...

...men inga tecken på att lillkillen vill komma ut ännu. Jag tror att jag kommer att gå över tiden. Säkert med många dagar då jag verkligen inte har några tecken. Många andra har ju sammandragningar/förvärkar långt innan, slemproppar som går och så vidare. Jag kände nåt litet i söndags kväll men inget sedan dess. Syrran hade ju i och för sig inga tecken innan heller och hennes lillgrabb kom ju 4 (?) dagar tidigt om jag inte minns fel. Så: min älskade lillkille du är väldigt väldigt välkommen nu.
Sovit extremt dåligt i natt. Vaknade klockan 4 och kunde sen inte somna om på två timmar. Lillkillen vaknade också. Om du varit här kunde vi ha myst...Tänk på det du :-)

Igår köpte vi nytt överdrag till vår soffa. Skulle haft grått men det var slut så fick bli ett brunt. Som syrran sa; Det kan bli mysigt! ...Eller bajsigt! :-)
Men det blev faktiskt mysigt. Sofföverdraget är inte bajsbrunt utan väldigt mörkbrunt och både D och jag satt och myste och berömde vår soffa igår :-) Innan hade vi vit och det är ju otroligt vackert tycker jag men desto mindre praktiskt när man har hundar. Och bebis :-)

Ikväll blir det grill hos D:s föräldrar.

3 kommentarer:

  1. Han kan komma plötsligt utan något tecken, man vet aldrig. Men hur som helst är det inte så många dagar kvar, du får snart mysa med din lilla pojke :-)! Stora kramar!

    SvaraRadera
  2. Jag har inte heller kännt nåt speciellt innan, skulle vara lite sammandragningar då rå ;O) Så olika det där! Du får gå i massa trappor äta plommon osv, haha! Emha då hahahahaa! Vart säkert jätte fint, fint med den vita med fattar inte hur ni ¨lyckades ha den så fin!

    SvaraRadera
  3. Tack så mycket för din kommentar och dina tummar! :) Än så länge går allt som vanligt, med andra ord fint. :) Bara hoppas att det fortsätter så här eller att Liten vill titta ut. :)

    Kramar!

    SvaraRadera