onsdag 4 juli 2012

BB väskan

Nu är det 12 dagar kvar tills han beräknas komma och jag antar att det är hög tid att packa ner vad jag ska ha med till BB. Vill ju inte behöva yra omkring med värkar och försöka packa. Lillkillens väska är packad och klar med blöjor och kläder och så och hans bilstol står redo. Nu ska bara min väska packas. Detta tänker jag att jag ska packa ner:

  • Kläder
  • Hårborste, smink, tandborste tandkräm
  • Id handlingar plus blodgruppspapper
  • Astmaspray
  • Iphone plus laddaren
  • Kameran
Har jag glömt något viktigt??
Finns det något ni inte tog med som ni ångrade att ni inte hade med? 

4 kommentarer:

  1. Tror nog att detta med sömnen har sina orsaker, tror minsann att det kan vara ett sätt för kroppen att ställa in sig på det som komma skall. Eller så vill jag bara tro det.. ;) Men att den skulle utebli hade jag inga som helst aningar om.. Så jag tycker minst lika synd om dig!
    Åhh, tänk att det verkligen är så nära för oss båda nu, bara dagar kvar! Helt otroligt! :D
    Tack också för din gissning på bloggen! :)

    Kramar!

    SvaraRadera
  2. Så härligt att det närmar sej :) Jag skulle ta med sånt som jag gillar att äta, sånt med mycket energi, lättätet och GOTT(kanske nötter, torkade aprikoser eller vad man nu gillar :) Och kanske nån speciell dricka man gillar ifall man inte får ner så mycket under förlossningen... Och kanske amningsbh och inlägg?
    Kraam, storken&lillaE

    SvaraRadera
  3. Å va gulligt det låter " bilstolen är redo" snart är han här, galet spännande <3 Du har nog fått med det mesta, men bindor skulle jag ha velat säga ;O) eller iallafall ha det klart hemma! / Jenny

    SvaraRadera
  4. Å du, hundhjälp finns här om det behövs! / Jenny

    SvaraRadera