fredag 27 juli 2012

Slemproppen

Igår och inatt hade jag lite molande värk i magen och imorse när jag torkade mig var det ljusrosa blod på pappret. Ringde förlossningen och hon sa att det nog är slemproppen som gått. Så länge det inte var rött färskt blod så är det ingen fara. Har under dagen haft rosa-aktiga flytningar och lite molvärk. Oftast föder man samma dag eller inom en vecka  när slemproppen gått så hoppas hoppas hoppas!!! Kom igen nu lillkillen <3

"Han kommer på fredag eller lördag" kan visa sig stämma :-)

8 kommentarer:

  1. Wiiiihuuu!!! ~~<3

    SvaraRadera
  2. Oj, oj oj oj oj oj oj! Nu är det näääära! Ser fram med spänning på närmaste dagarna.
    Och tack för att du "vågar" skriva svar på mitt inlägg. Kram

    SvaraRadera
  3. Åh, ja hon är verkligen helt ljuvlig! <3 Vi tackar och bockar. :)
    Tack så mycket för din omtanke! :) En dag så sitter vi nog där och har fått till det utan minsta problem. :) Ja, det är fruktansvärt jobbigt, just själva saken att man inte kan trösta just då.. Gör fruktansvärt ont i mamma hjärtat!

    Åhhhh, nu är det nära!!! <3 Herregud vad spännande! Hejja, hejja! Lycka till när det väl är dags! :D

    Många kramar!

    SvaraRadera
  4. heja heja heja... kom uuut lilla böna!
    storken&lillaE

    SvaraRadera
  5. Åh spännande! Vår lilla kom precis en vecka efter att slemproppen började gå. Kram och lycka till!!

    SvaraRadera
  6. Gud så nyfiken jag är på hur det går för dig och om du fått din lille ännu. Hoppas verkligen det!! /Lena

    SvaraRadera
  7. Hur går det för er? Jag tänker på dig!
    Många kramar

    SvaraRadera