fredag 6 juli 2012

10 dagar kvar och konstiga drömmar

Nu är det bara 10 dagar kvar tills vår lillkille skall komma. 10 DAGAR!! Kan ni fatta att JAG ska få vara mamma snart?!!! Att en liten liten kille ska få ligga i min famn och vara alldeles ljuvlig. Min son. VÅR son. Som vi längtat efter dig <3 Helt overkligt att drömmen snart ska slå in...

Drömmar dock väldigt knasiga drömmar nu. Inatt har jag drömt att jag fött barnet flera gånger. Men jag kommer inte ihåg att jag fött och jag vet inte var han är. Jag går på stan och shoppar och stannar upp och undrar vart min son tog vägen? Jag skickar sms att han har kommit men undrar samtidigt vart han är? Detta scenario upprepas flera gånger per natt och i drömmarna undrar jag om jag bara drömt eller hittat på att jag är gravid.

I flera års tid drömde jag att jag var ute och gick med mitt barn i vagn för att sedan upptäcka att det var en docka. Jag ammade mitt barn för att sedan upptäcka att bebisen var en docka. Och då skämdes jag i drömmen. För att jag trott att jag haft en bebis...

Antar att detta är rädsla för att livet är så skört. Livet är oerhört skört när man är lycklig....

2 kommentarer:

  1. iiiiiiiiiiiii 10 dar, shit va fort det går, önskar er all lycka gumman <3 Massa kramar från oss alla! / Jenny

    SvaraRadera
  2. Tror du har väldigt rätt, har haft liknande drömmar om barn! Livet känns skört men kan man ska man försöka njuta i fulla drag - livet innehåller allt och var sak har sin tid. Nu är det DIN tid för lycka. Stor kram!

    SvaraRadera