onsdag 18 juli 2012

Han kommer på fredag eller lördag!?

En vän till mig målade en tavla. Hon visste inte riktigt varför hon målade tavlan eller vad den symboliserade. Senare kom hon på att det var jag. Jag och mitt barn. Jag blev gravid och då fick jag tavlan av henne. 
Sedan visade det sig att jag hade tvillingar i magen men den ena dog i vecka 7. Då bad hon mig att titta uppe i det vänstra hörnet på tavlan. Ser ni? Där är tvillingängeln! Detta har hon alltså målat innan allt!!
Efter ett tag frågade jag henne om hon trodde att det skulle vara en pojke eller flicka. Då bad hon mig att titta på baksidan av tavlan. Där står det att det är ett gossebarn. Och vad visade det sig att det var i min mage. Just de: en liten kille. 
Visst är det otroligt? 

Och nu när jag kände mig lite nedstämd över att han inte kommit så frågade jag henne vad hon tror. Då sa hon att hennes känsla är att han kommer på fredag eller lördag. Så då tror jag på det!
Känner mig lite mer hoppfull då. Gillar att tro på saker. Sen om det stämmer är en annan femma men hoppet, hoppet är det bästa!!! Och hon har ju trots allt haft rätt om allt hittills! 
Tack min fina vän för all kärlek du sprider <3  





2 kommentarer:

  1. Underbara fina du! Nu slår pulsen och hela min kropp fylls av obeskrivlig värme! Vilken otrolig komplimang! Massa kärlek till dig, till er! <3
    Du är min glädjespridare!

    SvaraRadera