fredag 13 juli 2012

3 dagar kvar....

...men känslan just nu är att han aldrig kommer. Att jag inte kommer att få någon bebis. "Nej du fick vara gravid och det räcker för nu, man kan inte få allt här i livet". Jag vet att det är en helt absurd tanke, självklart kommer han ut men jag kan inte skaka av mig känslan. Samtidigt är jag livrädd att han ska dö därinne så jag vill verkligen ha ut honom nu. "Tänk inte så" Nej men det är lättare sagt än gjort efter allt skit man fått genomgå för att ens lyckas bli gravid. Och jag har lärt mig genom åren att aldrig ta ut nåt i förskott.

Igår var han sjövild därinne. Danne låg med handen och huvudet mot magen och kände hur han fightades därinne. Minen på Danne var priceless. Så enormt lycklig han såg ut! Lillkillen om du kommer ut nu ska du få träffa din pappa som är helt fantastisk <3 Vilken familj vi kommer bli <3

Ett annat orosmoment just nu. Det är smockfullt på BB i Linköping. En facebook-kontakt till mig födde barn i förrgår och hon skrev att det var smockat med skrikande bebisar, barnmorskor som for som jag vet inte vad och när hon kom upp fanns det EN plats kvar. Alla ska tydligen ha barn i juli. Kul :-( Kan mycket väl bli att vi får åka till Norrköping. Inte för att det gör så mycket men det gäller ju att HITTA dit. Måste kolla upp på kartan var förlossningen ligger där.

1 kommentar: