söndag 8 juli 2012

Veckan som varit...

Nu är det bara 8 dagar kvar :-) Minns när det var typ 82 dagar kvar och vi "åh det är bara 82 dagar kvar" :-) Vart tog tiden vägen?? Längtar ihjäl mig just nu så det gäller att få dagarna att gå...
Här kommer lite bilder från veckan som varit:

Måndag
 Mamma och jag shoppade loss lite grann och då köpte mammsen denna gulliga pyjamas till lillkillen. Tack <3 
 Sedan försökte jag organisera om halllen lite här hemma. Den är ju inte så stor så det gäller att välja vad man ska ha framme... "Men varför har du dina vinterstövlkar framme dåå?" Hallå där, uggs kan man ha året om, här på landet kör jag linne, shorts och uggs :-)

Tisdag
 På tisdagen blev jag och mamma hembjudna till Emma på lite fika. Det blev våfflor med tillbehör MUMS
 Finaste Emma som snart flyttar Wooohoooo
 Jag i vecka 39 (38+0)
 Mamma och Milo myser. Milo är världens största mormorgris <3
 Milo tog sig ett bad på altanen och hällde vatten ur kannan. Blev förbannad varje gång vattnet i kannan tog slut. Härligt humör på den där grabben ;-)
 På eftermiddagen åkte jag, Danne och hundarna upp till sjön då det var VARMT. D och Nellie simmade massa. Nellan vaktar sin husse <3
 Gismo vill bara att man ska kasta pinnar i vatnnet!!
 Jo då, jag var allt i. Med fötterna och det räcker för att svalka av en badkruka som mig :-)

Onsdag
Helt ärligt så minns jag inte vad jag gjorde i onsdags. Jo vi skrapade väl garaget om jag inte minns fel. Eller?! 

Torsdag 
 Systeryster var badsugen så det blev en sväng till stranden med henne, Milobus och mamma.
 Skoj tyckte Milo som var första gången på stranden.
 Två som tycker om att bada precis lika mycket!!
 Badkrukan satt mest och fikade!
 Milo var inte rädd för vatten och ramlade och tog därmed årets första dopp. Blev han ledsen? åh nej den killen gillar vatten in deed.
 Mumsar macka!
 Blötfisen. Så mysig så <3

Helgen
 Gravidmage vecka 39 (38+5)

 Städar och gnor här hemma så att allt ska vara i tipptopp tills han kommer. BB väskan är nu packad och allt står klart. Världen är redo för dig nu min älskade <3
 Camilla kom på fikabesök och vi hade MYCKET att babbla om så dagen blev kväll.
Då tog vi oss varsitt glas vin (alkoholfritt) och smaska popcorn. Tack vännen för en trevlig dag <3

1 kommentar:

  1. Mysiga bad bilder :O) Badkruka? det kan jag inte minnas? Vi bada ju tom i vår "pöl" i spåret, och det kallar jag vågat ;O)!Sååå söt smurfdräkt, längtar efter en bild på Prinsen i den :O) <3 / Jenny

    SvaraRadera