onsdag 18 juli 2012

Vecka 41

Jaha, just när det känns som om bebisen aldrig ska komma ut så börjar babytickern att räkna baklänges. Kul. Igår var det en dag kvar och idag står det "2 days to go". Så nu backar vi visst...Härligt :-(

"Sluta vara en bitterfitta!" var Dannes kommentar när jag sura igår för att det inte kommit någon bebis. Han menade att jag väntat så länge så vad gör några fler dagar för skillnad? Men alltså. jag längtar IHJÄL MIG. Jag vill så gärna träffa min lille kille och pussa på han, snosa på han, hålla om honom, amma honom och tala om att han är det finaste som finns. Det som jag längtat efter i många många år och nu är det ju så nära. Så jävla nära. En dag känns som ett år just nu...
Men vi försöker få dagarna att gå. Att vila ut förlossning var ju inte det lättaste så jag har i stället bakat, promenerat med hundarna, målat garaget med mera. Idag kanske jag ska prova att vila...

 Vecka 41

 Kanelbullar
 Bus med hundarna vid sjön

 Garaget är färdigskrapat...
 och allt ska nu grundmålas...

Hundarna tar igen sig i skuggan efter bad och bus

Och idag är det ju ingen vanlig dag utan Camillas födelsedag så vi tar ett Hipp hipp: hurra hurra hurra hurrrrrraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

1 kommentar:

  1. Försök vila, gärna sova, du behöver dina krafter till förslossningen som jag är säker på att kommer inom några dagar.
    Kramar

    SvaraRadera